آهنگ جدید علی عبدالمالکی و ...
theme designer :

x-themes.blogfa.com



‏(‏‏(بعد از تو دیگه مرد نیستم اگه بخندم‏)‏‏)‏

 

عاقبت یک روز مغرب محو مشرق می شود

 

عاقبت غربی ترین دل نیز عاشق می شود
   شرط می بندم زمانی که نه زود است و نه دیر 

مهربانی حاکم کل مناطق می شود

***************

*************** 

طرح چشمان قشنگت در اتاقم نقش بسته 

شعر می گویم به یادت در قفس غمگین و خسته 

من چه تنها و غریبم بی تو در دریای هستی

ساحلم شو غرق گشتم بی تو در شبهای مستی

 

آهنگ جدید علی عبدالمالکی:


دانلود آهنگ جدید ، فوق العاده زیبا و شنیدنی علی عبدالمالکی به نام عذاب وجدان …
( شعر و ملودی : علی عبدالمالکی / تنظیم ، میکس و مسترینگ : امیر حیدری )
 
 
 
MP3 320 MP3 256 OGG 64 WMA 32
Download Download Download Download

 

شرمنده که کسی رو خبر نکردم

 



نظرات شما عزیزان:

mahsa
ساعت8:31---8 آذر 1391
matlabet qashang bud merc

سينا
ساعت15:14---19 آبان 1391
سلام داداشي تومارو فراموش كردي ولي ماهنوز يادتيم(ببخشيد)

سينا
ساعت15:13---19 آبان 1391
سلام داداشي تومارو فراموش كردي ولي ماهنوز يادتيم(ببخشيد)

نوشین
ساعت21:23---13 آبان 1391
باهووووووووووووووووووووووش
اهنگ بلاگت خوشگله


H_Darkness
ساعت18:54---11 آبان 1391
سلام داداش. خوبی؟ چه خبر؟ من اومدم. آپم...

نوشا
ساعت18:57---27 مهر 1391
سلام
خوبی؟
دیگه نمیای؟


باران
ساعت22:17---18 مهر 1391
سلام وبت عالیه.
منتظرتم.
نظرم برام یادت نره


باران
ساعت22:17---18 مهر 1391
سلام وبت عالیه.
منتظرتم.
نظرم برام یادت نره


تکنوازنده عشق
ساعت15:58---8 مهر 1391
سلام دوست عزیز وبلاگ خوبی داری
اگه خواستی باوبلاگ ما همکاری کنید ومدیر کمکی ماشوید فقط نظر بزاریدو
اگه دوست داری با ما تبادل لینک کنید مارا با نام تکنوازنده عشق شماره دختروپسر لینک
کنید وبعد به ما خبر دهید که با چه اسمی لینکتان کنی
موفق وسربلند باشید
WWW.ABOLFAZLBAHMANI.LOXBLOG.COM


rasool&sohila
ساعت12:53---3 مهر 1391
آهاے همیشگے ترینم!




تمام فعل هاے ماضے ام را ببر..


چہ در گذر باشے


چہ نباشے


براے من استمــــــــــــــــــــــرارے


خواهے بود..


من هر لحظه تو را صرف مے کنم!

آپم


rasool&sohila
ساعت12:11---3 مهر 1391
سلام سلام مشتلق بده زود زود
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.من اومدم بلاخره
ميدونم ذوق زده شدي خودتو كنترل كن من اصن حال ندارم بيام بيمارستان ملاقاتت


ARASH
ساعت3:02---1 مهر 1391
سلام.وب خوبی داری.خوشحال میشم به منم سر بزنی

سوگند
ساعت15:54---30 شهريور 1391
سلام داداشم.خوبی؟بابا مردم از بس بیام ببینم از مهران خبری نیس.ببینم دانشگاه چی شد؟
راستی بازم آپم بیا


روشا
ساعت15:12---19 شهريور 1391
تو مثل چشم دریا عاشقی و پاک و بارانی
و من یک تکّه از دریاولی نمناک و بارانی

تورا جان همانی که جدایت کرد از چشمم
همین امشب بیا در کلبه سردم به مهمانی

عجب روز قشنگی بود روز آشناییمان
چه شد حالا که از آن انتخاب خود پشیمانی

تمام شمعدانیها برایت اشک می ریزند
دلت آمد دل گلهای باغم را بلرزانی؟

وعادت درد سنگینیست وقتی اوج می گیرد
به من عادت نکردی،طعم حرفم را نمی دانی

تماشا میکنم این قصه را زیبای من امّا
خدا را خوش نمی آمد که این دل را بسوزانی
_$$$$$$_______________________________$$$$$
__$$$$$$$$*_____________________,,$$$$$$$$*
___$$$$$$$$$$,,_______________,,$$$$$$$$$$*
____$$$$$$$$$$$$___ ._____.___$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$,_'.____.'_,,$$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$$,, '.__,'_$$$$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$$$$.@:.$$$$$$$$$$$$$$$$
______***$$$$$$$$$$$@@$$$$$$$$$$$****
__________,,,__*$$$$$$@.$$$$$$,,,,,,
_____,,$$$$$$$$$$$$$* @ *$$$$$$$$$$$$,,,
____*$$$$$$$$$$$$$*_@@_*$$$$$$$$$$$$$
___,,*$$$$$$$$$$$$$__.@.__*$$$$$$$$$$$$$,,
_,,*___*$$$$$$$$$$$___*___*$$$$$$$$$$*__ *',,
*____,,*$$$$$$$$$$_________$$$$$$$$$$*,,____*
______,;$*$,$$**'____________**'$$***,,
____,;'*___'_.*__________________*___ '*,,
,,,,.;*____________---____________ _ ____ '**,,,





ریحان
ساعت13:03---16 شهريور 1391
سلام اپم

ریحان
ساعت19:21---10 شهريور 1391
سلام قالب جدید مبارک قشنگ بود

ramin
ساعت17:00---6 شهريور 1391
دیشب که نمیدانستم برای کدام یک ازدردهایم گریه کنم کلی خندیدم...

ش
ساعت0:07---28 مرداد 1391
[گل][گل][گل]
[گل][گل]
[گل]
سلام
[گل]
[گل][گل]
[گل][گل][گل]


نوشا
ساعت16:14---27 مرداد 1391
سلام داداشی
خوبی؟
کجایی؟!!!


روشا
ساعت16:00---27 مرداد 1391
سلام خوبین؟؟؟ من تازه وب زدم میخوام کمکم کنین اخه وبتون عالیه منو وسوسه کرد وب بزنم میشه کمکم کنی؟؟؟؟ لفطا؟؟؟؟ هه نگی چه لوسه ها به خدا از مطالبت خوشم اومد پایه وب گروهی هم هستم خواستی کمکم کنی بهم سر بزن البته هنوز هیچی تو وب نیست من بلد نیتم زیاد منتظرما

موج
ساعت15:59---27 مرداد 1391
سلام روز بخیر...
آرامم
مثل مزرعه ای که تمام محصولش را ملخ خورده است ، دیگر نگران داس نیستم ...
بهم سر بزن...


دختران دریا
ساعت2:28---25 مرداد 1391
سرگردانی آفتاب ؛
ضیافت برگ ها را به سوگ نشانده...
خورشید را ملامت نکنید!
از ابرها بپرسید که از این جدایی چه سود می برند...!؟

سلاممم ... اومدیم نبودین


reihan
ساعت16:56---24 مرداد 1391
سلام من اپم خوشحال میشم سر بزنین

روشا
ساعت12:48---23 مرداد 1391
شیشه ای میشکند...!

یک نفر میپرسد که چرا شیشه شکست؟!

یک نفر میگوید شاید این رفع بلاست

دیگری میگوید شیشه را باد شکست

دل من سخت شکست

هیچکس هیچ نگفت غصه ام را نشنید

از خودم میپرسم

ارزش قلب من

از شیشه پنجره هم کمتر بود......


عاشقانه
ساعت17:44---22 مرداد 1391
استعداد عجیبی در شکستن داری....


قلب...غرور...پیمان...


استعداد عجیبی در نشستن دارم....


به پای تو...به امید تو...در انتظار تو....

سلاااااام اپمممممم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






†ɢα'§ : <-TagName->
5 / 6 / 1391برچسب:, 3 PM |- mehran -|


ϰ-†нêmê§